Thursday, February 25, 2010

Прототипът Опел Flextreme GT E

Прототипът Опел Flextreme GT Е е хибрид с генератор, за разлика от най-популярния хибрид Тойота Prius, и за разлика от първия масов електрически автомобил на Тесла Roadster.

Опел вижда нещата по лесно на борда на Опел Flextreme и Ampera има много батерии, които осигуряват пробег без разход на гориво и без вредни емисии за 60 км. Това е достатъчно за града. Това е разликата при Опел Flextreme GT Е когато батериите се изтощят, а имате още път, тогава в колата започва да работи малък бензинов двигател, който не задвижва директно колата, а се превръща на генератор и зарежда с електричество батериите.

Пробегът тогава се увеличава внушително на 500 км, а средният разход на гориво скача на 1.6 л/100 км (40 г/км въглероден двуокис). Това е малко по-чисто от системата на Тойота.
Ето го и другият отговор, Опел Flextreme GT Ее доста голяма кола за разлика от Опел Ampera и Volt, които са компактни модели, Опел Flextreme е много по-голям и много полезен в ежедневието. С него Opel показва, че има възможност да екипира цялата си гама със системата Voltec, независимо от размера на моделите.
 
коефициентът на въздушно съпротивление при Опел Flextreme GT Е е 0.22, а максималната скорост вероятно ще надхвърли 200 км/ч. Опел Flextreme GT/E разкрива и потенциала от използването на активните аеродинамични мерки. При движение със скорост над 50 км/ч от вентилационните отвори в задната част на арките на задните калници се изтеглят вертикални аеродинамични панели под формата на странични спойлери с дължина 350 мм, които насочват въздушния поток около ъглите на каросерията, спомагайки за допълнително намаляване на вихрите в насрещния поток.

No comments:

Post a Comment