Лъскавото метално скеле, което скоро ще бъде напьлнено с материали в новия флагман, се изработва от комбинация от високоякостна стомана и алуминий. Самият процес на производство ще бъде съчетание от ръчен труд и високи технологии. За направата на Бентли Mulsanne се отнемат 125 часа. Във фабриката в Крю се работи много усилено.
Масивните колони на Бентли Mulsanne без видими панели изглеждат като нещо неизпълнимо за автомобилен производител. Видимо безшевната линия на покрива му, задното крило и багажникът всъщност са направени с ръчно спояване в централната долна част на D-колоната. Качеството именно на това изпълнение вече е заслужило почетен медал за завода в Крю от Британския институт по метален инженеринг.
Бентли Mulsanne освен че се прави ръчно спомага и космическа технология, при която алуминиевият лист се загрява до 500 градуса и след това го превръщат в единна цяла повърхност с помощта на въздушното налягане. Бентли се готви да произведе първия автомобил за клиент, екипът от фабриката за асемблиране ще подложи на сериозни тестове първите предпроизводствени каросерии.
No comments:
Post a Comment