Чудите се какъв е основния въпрос за покупка на нова кола, то основният въпрос е „какъв?“. Повечето биха назали „Бял“, Но реално погледнато на нещата и с оглед актуалното икономическо състояние, по вероятно е отговорът да бъде „Евтин и хубав“. Знаете ли как се превеждат на френски тези две думи- Fluence. Разбира се, че не. Но автомобилът- новият Fluence на Renault, наистина е такъв.
Най- новото попълнение в продуктовата гама на френската марка, което беше представено за първи път пред света по време на международното изложение във Френкфурт през септември, е представител на изключително конкурентният С-сегмент, заемащ около 30% от общия автомобилен пазар. За да може уверено да „обяви“ себе си, като глобален модел, който ще се продава в над 80 държави, в това число в Турция, част от Европа, Русия, Саудитска Арабия и Кувейт, Fluence трябва наистина да разполага с нещо повече на фона на директните си конкуренти.
Интересното при Renault Fluence е това, че той не е по- добър от директните си конкуренти в една „дисциплина“. Той е по- добър в повечето. Новият модел на френската марка, с който са били изминати почти 5 000 000 първоначални тестови километра, е с най- голямо междуосие в своя сегмент. Това е позволило на инженерите и дизайнерите на компанията да се развихрят и да сътворят най- широкият интериор, както на предния ред, така и на задния. Най- добър е и показателят по отношение на свободното пространство за краката на пътниците отзад, а в вътрешността на колата са оформени допълнителни жабки с обем от около 23 литра. Вместимостта на багажника на колата пък е впечатляващите 530 куб.дм.
В интериора на Renault Fluence всичко си е на място*, а то е наистина много. Особено впечатление прави наистина огромното пространство на втория ред, което на моменти даже е малко стресиращо, защото просто не виждаш как са постигнали дизайнерите. Причината за това, е че отвън колата не подсказва чак толкова много за свободата вътре. Fluence изглежда по- скоро спортно- динамичен, отколкото елегантно- естетичен, но в момента в който автомобилът потегли се получава едно много балансирано излъчване, което грабва окото.
За пътното поведение на Fluence е достатъчно да споменем, че то не е в състояние да отговори на очакванията на по- взискателните. Те просто ще трябва да изчакат до догодина, когато Renault ще представи специална, спортна версия на модела, наречена Fluence Sport Way. Всички останали потребите обаче по всяка вероятност ще останат напълно удовлетворени от пътното поведение на модела, което предлага балансирана разходка по границата между комфорта и спорта.
При появата си на родния пазар през декември, Renault Fluence ще се предлага с богата гама високотехнологични и лесни за експлоатация екстри и функции, които обикновено се предлагат в модели от най-високия пазарен сегмент. В това число са включени система карта- „Свободни ръце” за достъп до автомобила и безключово стартиране на двигателя с функция за автоматично отключване / заключване на вратите, когато този у когото е картата се отдалечи от автомобила, новата, интегрирана навигационна система Carminat TomTom® се предлага като стандарт за най-високото ниво на оборудване, гама от аудиосистеми, включително и висококачествената аудио система 3D Sound by Arkamys®, Bluetooth® за мобилен телефон и възможност за свързване на външни музикални устройства 'Plug & Music', климатична и други.
Безопасността е на необходимото ниво благодарение на стандартните спирачна антиблокираща система с подпомагане на спирачния процес при екстремни условия и разпределение на спирачното усилие, автоматично активиране на аварийните светлини при внезапно спиране, шест предпазни въздушни възглавници, триточкови предпазни колани с пиропатрони и ограничители на натоварването, круз контрол с ограничител на скоростта, система ISOFIX за закрепване на детската седалка на двете задни странични места и други.
На българския пазар, Renault Fluence ще се предлага с три различни двигателя- 1.6 литра, бензинов 110 конски сили, двулитров бензинов със 140 конски сили и „класиката в жанра“ 1.5 литров dCi дизелов със 105 конски сили. В зависимост от избора си, потребителите ще могат да разчитат на работата на пет- и шестстепеннна механична предавателна кутия, както и на четиристепенна автоматична.
Едно от най- големите предимства на новия Fluence е неговата цена. Той ще се предлага на базова такава от 23 500 лева без ДДС (28 200 лв с ДДС), която може да остане същата при закупуването на автомобила от юридическо лице, регистрирано по ЗДДС. Топ версията в гамата на модела Fluence Privilege ще бъде налична срещу 30 417 лева без ДДС (36 500 лева с ДДС).
No comments:
Post a Comment