Ханс-Юрген Волер подтвърди, че следващото поколение на Порше Boxster ще се предлага с нов четирицилиндров мотор или трицилиндров турбо агрегат.
Появяването на тези мотори се налага заради съответствието на изискванията на Евросъюза, предписващи на всички автопроизводители към 2012-а сериозно да намалят нивото на изхвърляния СО2 от всичките си модели.
Появяването на тези мотори се налага заради съответствието на изискванията на Евросъюза, предписващи на всички автопроизводители към 2012-а сериозно да намалят нивото на изхвърляния СО2 от всичките си модели.
Новото Порше Boxster, ща има екологична силова уредба и мощност от около 180-200 конски сили, а нивото на отделян CO2 ще е 180 грама на километър.
Новото Порше Boxster ще е по-леко, което ще компенсира донякъде намалената мощност на мотора. "Все пак историята на Boxster стартира с модел с мощност 200 к.с. и 2,5-литров мотор, затова смятам, че клиентите няма да възразяват срещу появата на ново поколение с подобна мощност", - добави Волер.
Четирицилиндров мотор е използван за последен път при купе Porsche 968, правен от 1992 до 1995-а година.
Със съобразените изисквания на Евросъюза, на производителите на спортни коли с капацитет под 300 000 автомобили годишно, какъвто е Порше, не се налага да свалят нивото на изхвърляните газове CO2 на всичките си модели до 120 грама на километър. Те трябва само да намалят изхвърлянето с 25 процента в сравнение с показателите за 2006-а.
Четирицилиндров мотор е използван за последен път при купе Porsche 968, правен от 1992 до 1995-а година.
No comments:
Post a Comment