Наградата получи Додж Ram 2500 Power Wagon наградата "Pickup Truck of the Year" след серия тежки изпитания на качествата му, особено по офроуд-трасета. Е определена от редакторите на "Four Wheeler".
Според Серджо Маркионе, действията на евровластите страдат от "отсъствие на проницателност" и могат да затруднят необходимата консолидация на глобалната автомобилна идустрия; освен това, босът и на Fiat Group смята, че възстановяването на Chrysler Group ще е постепенно, но компанията вече демонстрирала прогрес и изрази надежда, че до 5 години ще удвои продажбите.
Агенцията Universal McCann, влизаща в състава на рекламно-комуникациония холдинг Interpublic Group (IPG), е най-близко до победата за тендъра Chrysler в американския медиабюджет.
Новият собственик на Крайслер FIAT S.p.A планира да остави в Европа марката Додж само за моделите Challenger и Charger, а останалите, като например Journey и Nitro, от 2011 г. ще се продават на европейския пазар под марката FIAT.
No comments:
Post a Comment