Единственият отговор, който ще получите от пикапа Форд Ranger, стига разбира се да нямате нетърпимост към шума на двигагеля. Новото поколение на Форд Ranger прави всичко това, но със стил.
Новият Ranger, е идеалният работник с изцяло обновен и далеч по-стилен дизайн, издържан напълно в традицията на характерния за Форд “кинетичен дизайн”.
Най- силно впечатление прави предната част на пикапа, която е с много по- изразителна и динамична визия от тази на предшественика си. Независимо дали модификацията е с две или четири задвижващи колела, Ranger не прикрива своята същност, която е да работи, да атакува успешно всяко изправило се пред него препядствие, и да го прави със сериозна доза стил. Отстоянието на автомобила от пътя е почти 21 сантиметра, а реките с дълбочина от до 75 сантиметра могат да бъдат “прегазени” още преди закуска.
Най- силно впечатление прави предната част на пикапа, която е с много по- изразителна и динамична визия от тази на предшественика си. Независимо дали модификацията е с две или четири задвижващи колела, Ranger не прикрива своята същност, която е да работи, да атакува успешно всяко изправило се пред него препядствие, и да го прави със сериозна доза стил. Отстоянието на автомобила от пътя е почти 21 сантиметра, а реките с дълбочина от до 75 сантиметра могат да бъдат “прегазени” още преди закуска.
Новото поколение на Форд Ranger го има в три основни модификации на купето- Single Cab, RAP Cab (Rear Access Panel) и Double Cab, като втората предлага много удобен достъп до интериора благодарение на двойките врати отварящи се една срещу друга.
Товарните отделения на колите са с размери както следва: Single Cab 2280 мм x 1456 мм, RAP Cab 1753 мм x 1456 мм и Double Cab 1530 мм x 1456 мм. За онези от потребителите, които търсят баланса между основното предназначение на пикапа, по- динамичното пътно поведение и по-стилното излъчване е предвидена специалната версия Wildtrak. Външно, тя се отличава чрез множеството хромирани апликации, интегрираните в страничните огледала LED мигачи, тонирани стъкла, осемнадесетцоловите джанти и други. Освен на луксозното изпълнение, клиентите ще могат да се възползват и от качествата на останалите три нива на оборудване XL, XLT и Limited.
Товарните отделения на колите са с размери както следва: Single Cab 2280 мм x 1456 мм, RAP Cab 1753 мм x 1456 мм и Double Cab 1530 мм x 1456 мм. За онези от потребителите, които търсят баланса между основното предназначение на пикапа, по- динамичното пътно поведение и по-стилното излъчване е предвидена специалната версия Wildtrak. Външно, тя се отличава чрез множеството хромирани апликации, интегрираните в страничните огледала LED мигачи, тонирани стъкла, осемнадесетцоловите джанти и други. Освен на луксозното изпълнение, клиентите ще могат да се възползват и от качествата на останалите три нива на оборудване XL, XLT и Limited.
Интериорът на новия Ranger предлага комфорт, постигнат чрез използването на нови, устойчиви на износване и замърсяване материали, подобрена шумо- и виброизолация, по- високо внимание към малките детайли, стандартната аудиосистема със CD плейър, новите и по- големи отделения за багаж и малки предмети, електрическото управление на всички стъкла и други.
Освен между версии с две и с четири задвижващи, бъдещите собственици на новия Ford Ranger могат да избират и между два динамични и икономични дизелови двигателя. И двата мотора са Duratorq TDCi, като 2.5 литровото предложение генерира максимална мощност от 143 конски сили и максимален въртящ момент от 330 Нм, а трилитровото гарантира 156 кончета и 380 Нм. И двата агрегата са в състояние да обезпечат тегленето на ремарке от до 3 тона. Наличните предавателни кутии са петстепенна механична и петстепенна автоматична.
Кинетичният Форд Ranger идва и с богат набор системи за пасивна и активна сигурност. В стандартната екипировка на модела са включени прдпазни въздушни възглавници за водача и пътника отпред, а страничните са в оборудването на нивата XLT и по- високите. Стабилни спирачни характеристики се гарантират от антиблокиращата система, която е комбинирана с електронно разпределение на спирачното усилие.Новият Форд Ranger е разработен и тестван като лекотоварен автомобил. Той е издръжлив, надежден и стилен, което го прави популярен избор сред клиентите, търсещи издръжлив работен кон., коментират от Ford. Неслучайно всички 4х4 версии на пикапа са екипирани с допълнителни защитни скари под двигателното отделение и под резервоара.
No comments:
Post a Comment